Hoe pakken we de woonproblematiek aan in Heeze-Leende?

Op donderdag 4 november organiseren we een volgende thema-avond. Ditmaal staat het thema wonen centraal. De vraag die besproken gaat worden: hoe zorgen we voor voldoende beschikbaarheid van woningen in het juiste segment. Eén van de grootst uitdagingen in heel Nederland is te zorgen dat er een plek voor iedereen is om te wonen. Dat speelt ook in Heeze-Leende. Voor starters zijn er in de gemeente weinig mogelijkheden om aan een woning te komen en ook voor de groeiende groep senioren is een passende woning vinden problematisch.

Op 4 november om 19:30 uur in de Schammert in Leende nemen twee gastsprekers ons mee in mogelijke oplossingsrichtingen. Statenlid Wilma Dirken bespreekt de inzet van de provincie en bouwdeskundige Paul Verhoeven vertelt meer over bouwprojecten die door particulieren coördineert worden. Geïnteresseerd? U bent vanaf 19:15 welkom voor het bijwonen van deze interessante thema-avond.