Ria de Wit neemt afscheid als raadslid

Op 26 maart 2018 heeft Ria de Wit afscheid genomen als raadslid. De burgemeester had lovende woorden voor haar. Hij memoreerde onder andere aan het feit dat Ria een breed palet aan vrijwilligersactiviteiten uitvoert en zo als raadslid altijd midden in de samenleving heeft gestaan.

Ria kan terugkijken op een mooie tijd in de gemeenteraad en in het bestuur van de VVD Heeze-Leende: "ik heb het altijd met plezier gedaan".  We zijn haar erg dankbaar voor haar inzet. Als dank kreeg zij vanuit de fractie en het bestuur een mooie bos bloemen en bonbons en van de aanwezigen een waarderend applaus.

Naast Ria nam ook Geert Verzijden afscheid als raadslid. De perikelen die Geert en de VVD Heeze-Leende de afgelopen maanden samen kenden, doen niets af aan de jarenlange inspanningen van Geert voor de VVD Heeze-Leende en vooral voor de gemeente. We feliciteren hem dan ook hartelijk met het uitgereikt krijgen van een koninklijke onderscheiding voor zijn raadswerk.