VVD Heeze-Leende vol vertrouwen

In een mooie campagne tot nog toe heeft de VVD Heeze-Leende bij veel gelegenheden haar standpunten goed kunnen uitlichten. De komende week zet de lokale VVD-partij dit onverdroten voort. Verwacht wordt dat veel inwoners zich herkennen in de ideeën over een leefbaar en veilig Heeze-Leende.

Op 28 december jl. is de campagne gestart met het planten van 1.000 narcisbollen tussen alle kernen van onze gemeente om hiertussen een verbinding tot stand te brengen. Ze bloeien door de strenge vorst van de afgelopen weken nog niet, maar staan wel te springen om uit de grond te komen. De komende weken zal u het “bloemrijke kleurige lint” vast gaan zien!

Daarna is de VVD op alle georganiseerde bijeenkomsten aanwezig geweest: debat van OVHL op Kapellerput, Pecha Kucha en seniorendebat in ’t Perron, bespreking met dorpsraden van Leende en Sterksel en het interview van Radio Horizon op 14 maart.

Zaterdag 17 maart zal Jack Mikkers om 16.00 uur een lezing verzorgen in ’t Perron over ondermijning, het ongewenste fenomeen dat criminelen zich op een bedekte manier mengen in de gemeentelijke politiek. Mikkers is zijn politieke loopbaan begonnen in de gemeenteraad in Heeze-Leende en inmiddels burgemeester van ’s-Hertogenbosch. U bent van harte welkom bij zijn lezing. Voor- en achteraf is er de mogelijkheid om met de kandidaten van de VVD Heeze-Leende in gesprek te gaan. De ontvangst is vanaf 15.30 uur.

Op zondag 18 maart is de VVD Heeze-Leende ook aanwezig bij Heeze luidt de lente in. Op het gemeentehuisplein is er een politieke markt, waarin u verder kennis kunt maken met de VVD-kandidaten. Als klap op de vuurpijl zullen diverse kandidaten op dinsdag 20 maart en woensdag 21 maart koffie schenken voor vertrekkende treinreizigers op het station in onze gemeente. De VVD Heeze-Leende hoopt dat vele dorpsgenoten op 21 maart gaan stemmen, zodat hun stem niet verloren gaat. Kies op 21 maart, want dat is belangrijk!