VVD Heeze-Leende gaat verkiezingen in met een brede kandidatenlijst

De VVD Heeze-Leende presenteert met trots haar kandidatenlijst. De lijst is een mengeling van vertrouwde en nieuwe politieke gezichten. Het vertrouwen is er dat deze kandidaten bij uitverkiezing een goede bijdrage zullen leveren aan de gemeentelijke politiek.

VVD Heeze-Leende maakt al twintig jaar deel uit van de coalitie in de gemeente en kijkt met tevredenheid terug naar wat er allemaal is bereikt. Ook de komende jaren wil de VVD Heeze-Leende bijdragen aan een gemeentelijk beleid dat gericht is op goed wonen, ondernemen en werken. De kandidatenlijst van de VVD Heeze-Leende kenmerkt zich door diversiteit en talent en is daarmee een goede basis om ook de komende vier jaar weer in het college deel te nemen en de kiezers met een grote fractie te vertegenwoordigen in de gemeenteraad.

VVD Heeze-Leende heeft de volgende dorpsgenoten op de lijst staan:

1. Frans Cuijpers
  2. Robert Groenewoud
  3. Miranda ten Hout
  4. Johan Cuijten
  5. Michel Zewald
  6. Manon Veendrick
  7. Dirk-Jan Bonenkamp
  8. Thom van Grootel
  9. Ria de Wit – Dinkelberg
  10. Huub Gerlings
  11. Eefje ter Cock – de Vries
  12. Remon Vos
  13. Marcel Smits
  14. Henny Rosenbrand – Haandrikman
  15. Maarten van den Heuvel
  16. Niek Bakker
  17. Jean-Paul van den Heuvel

De VVD Heeze-Leende hoopt op een grote opkomst bij de gemeenteraadsverkiezingen en op veel stemmen op haar kandidaten. Hoe groter de fractie, des te beter kan de VVD Heeze-Leende namens de kiezers goed invloed uitoefenen op de inhoudelijke vraagstukken de komende jaren, initiatieven ontplooien en aansturen op brede betrokkenheid van burgers.